torstai 10. lokakuuta 2013

Tuparit

Ville tuli mun luo jo torstaiaamuna, olinkin sitä vastassa joskus seiskan aikaan juna-asemalla. Hyi että oli kauheeta olla niin aikasin hereillä, väsytti ihan homona ja tosi kylmä pihalla jne... tultiin sit tähän mun luo ja äkkiä takasin nukkumaan. Reka vähän yritti möykätä, mutta tottu kuitenkin tosi nopeesti. Päivällä käytiin vähän kaupungilla kierteleen, mut ei sen ihmeempiä.

Perjantaina oli pakko käydä kaupasta ja Alkosta hakeen tuparijuttuja vielä. Meni ihan törkeenä rahaa ruokiin ja booleihin ym, mutta ainakin kaikilla oli kivaa... kai? Jossain vaiheessa Anni ja Lita liittykin meidän seuraan, ja ajateltiin hyvänä ideana tietysti sitten ottaa pienet kalsarikännit perjantain kunniaks. Pelattiin shottipullonpyöritystä: viinapullot jne ympyrään, sitten pullo keskelle ja jokanen pyörittää vuorollaan. Ja sitä juomaa pitää vetää shotti, mihin pullo osottaa. Aika hyvin tulee humalaan tommosessa, etenkin kun mun tuurilla en saanu yhtään mitään muuta kun alkoholia. :D 

Annilla oli myös valotikkuja mukana ja niistähän riitti riemua molemmiksi päiviksi... Ville soitteli jossain vaiheessa iltaa meille kitaraa ja kaikilla oli kyllä tosi kivaa. Rekakin oli nätisti. Anni oli muuten tilannut mulle eBaysta aivan ihanan lippiksen, oon Glitteristä Suomessa kuolannut tommosta ja nyt sain semmosen!! Me happy <3

Niin ja Anni teki myös safkoja lauantaiksi, suklaamokkapaloja ja pari piirakkaa. Nomomom <3 





Lauantaina käytiin Tokmannilla ja sitten heitinkin Villen jo junalle, kun sillä oli menoja Helsingissä. Oli kyl ihanaa nähdä sitä pitkästä aikaa. Toivottavasti autoin sitä edes jotenkin, enkä vaan sählänny kaikkea :) Lita oli aamusta lähtenyt ystävänsä henkiseksi tueksi koiranäyttelyyn. Heitettiin Annin kaa Ville junalle, haettiin Lita kyytiin ja suunnistettiin Tiiriöön. Mun piti käydä apteekissa ja sitten haettiin vielä sipsejä ja karkkia illaksi. Ja mun piti ostaa lisää siideriä, en ymmärrä kuka ne kaikki joi perjantaina... 

Pikkuhiljaa porukkaa alkoi valumaan ja pian sitä olikin jo tupa täynnä :) Meitsi väsäs kaks boolia, eka oli vähän kyseenalanen kun kokeilin tota uutta marjaJaffaa, ei oikein toiminut. Mutta toisesta tuli ihan täydellisen loistava! Pitää muistaa tehdä toistekin. Hauskaa, kun eräs kaveri vielä kehui kuinka hyvä viinapää hänellä on, ja tunnin päästä hän oli aivan räkäkännissä. Booli teki tehtävänsä. 

Valotikkuja oli vaihteeksi ympäri kämppää... :D Alakerrassa jollain oli kans kaljottelut käynnissä, huudeltiin parvekkeilta hyvää bisseiltaa toisillemme :'D Jossain vaiheessa Sara ja Nero tuli käymään, Reka oli ihan onnessaan Neepusta. :) Teemu myös onnistui tökkäämään sormeensa rei'än, kun leikkas piirakkaa. Olihan se koomista, koska jätkä on kokki. No mulla ei tietenkää ollut laastareita ja siitä tuli niin paljon verta, ettei siihen olisi edes laastari riittänyt niin paketoin sen sitten teipillä ja haavataitoksilla. Hyvä tuli!

Kuvia ei oikein ole lauantailta kun mun omasta kamerasta on 18-55mm optiikka rikki. Tässä kuitenkin jotakin. 








Kaikkein eniten oon ylpee Rekasta. Se on kehittynyt ihan sairaasti. 
Illan aikana kaikki sai silittää sitä, se ei murissut tai varoitellut muuten porukalle. Eikä tunkenut väliin jos joku yritti olla mun kanssa tai halata mua. Häntä ei ollut kertaakaan koipien välissä eikä Reksu tuntunut olevan kovin jännittynyt. Hän jopa kävi makaamaan parin kundin väliin, joista kumpaakaan ei ollut ikinä nähnyt. Tosi suuri edistys vieraiden miesten pelkäämisessä!

Tottakai Reksuun varmasti vaikutti se, että mulla oli kivaa ja mä olin rentona. 
Mutta minun pieni poika osaa käyttäytyä, hieno Reksu <3

Sain ihania tuparilahjoja mun kavereilta, vaikkei todellakaan olis tarvinnut ostaa mitään. Mutta kyllä lahjojen saaminen kummasti piristää ;D 
Loppuun pari helvetin hienoa biisiä by Lita. 


5 kommenttia: